* * *

To co tu przeczytasz i znajdziesz to właściwie mój prywatny Świat. Moje życie i marzenia schowane między wierszami tekstu, który tu przeczytasz. Nie komentuj jeśli masz potępiać moje życie i marzenia, bo czasami jedno słowo może zniszczyć wszystko co ktoś ma... Co ja mam...
-Kasiek

wtorek, czerwca 28

Miłość vs. Przyjaźń

  Pamiętajmy by w miłości nie zapomnieć o przyjaciołach. Tak się tylko wydaje, że będzie jak dawniej. Że będzie ok. Tak naprawdę, oni będą nam chcieli dać na początku trochę prywatności, odsuną się nieznacznie. My zatraceni w uczuci zaczniemy zajmować się tylko naszą druga połówką.. Potem wrócą do nas, a my nie będziemy potrafili zrezygnować z 2 minut ze spotkania z ukochana osobą. Wtedy zaczyna się walka między przyjaźnią i miłością.. Często wojna ta przepleciona jest zazdrością. Ukochane osoby stawiają Ci wybór. Miotasz się i nie wiesz co wybrać, szukasz kompromisu, obiecujesz rozwiązania, których nie dotrzymujesz, aż budzisz się pewnego ranka i musisz walczyć o tych i o tych. Albo wybierzesz, albo w końcu pójdziesz na nieakceptowany przez Ciebie kompromis, bo to nie jest kompromis między tobą i nimi, ale tylko między nimi.

Jeśli raz zapomnisz o przyjaciołach, możesz ich zaniedbać. Jeżeli się w porę nie opamiętasz możesz ich stracić z własnej głupoty. Bo oni być może będą walczyć, pytanie czy ty nie brałeś znieczulenia na nich pt. miłość.



2 komentarze:

Rotek pisze...

Gdzieś czytałem, że wejście w związek łączy się z kosztami w postaci straty 2 przyjaciół. Jeden przyjaciel, bo to on zostaje właśnie partnerem, a drugi przyjaciel z powodu zaniedbania.

KokosFruit pisze...

U mnie raczej jeden super kumpel zmienił się w najbliższą mi osobę, a przyjaciółka nagle zaczęła znikać. Teraz jest strasznie trudno.
Dobrze ktoś to sformułował. Nie mówię nie. Ja staram się jeszcze walczyć, bo 11 lat przyjaźni jest tego warte.