* * *

To co tu przeczytasz i znajdziesz to właściwie mój prywatny Świat. Moje życie i marzenia schowane między wierszami tekstu, który tu przeczytasz. Nie komentuj jeśli masz potępiać moje życie i marzenia, bo czasami jedno słowo może zniszczyć wszystko co ktoś ma... Co ja mam...
-Kasiek

piątek, września 23

Jestem za a nawet przeciw!

Nie wierzę w piekło.
Jestem kosmopolitanką, która wbrew sugestiom mojego nauczyciela od Wosu na temat kosmopolityzmu nie jest "wyzuta z pewnych wartości" a nie jestem obojętna czy też nijaka.
Wierzę w to, że gdybyśmy zostali pod zaborem galicyjskim, byłoby nam lepiej. Po pierwsze krwawica naszych przodków walczących o wyzwolenie nie poszłaby na pohańbienie, bo po 1. nie byłoby tych wszystkich durniów u władz, po 2. nikt by nie lizał dupy Ameryce.
Denerwuje mnie Katolicka mafia, która jest gorsza niż Sycylijska. Ich wtrącanie do aborcji, polityki.
I polityka, która wtrąca się nie tam gdzie trzeba.
I sprawa aborcji! Pokazywanie drastycznych zdjęć, to jest świetna taktyka wg polityków i katoli. Gówno prawda! Zainteresujcie się uczuciami i psychika kobiety, a nie walczcie o poparcie wyborców opowiadaniem się za lub przeciw takim zabiegom!
Czy ten kraj zmierza do najwyższych wartości entropii? Czy to wszystko musi stawać się coraz bardziej subiektywne, coraz bardziej zakłamane. Za chwilę zobaczymy na scenie politycznej własną odsłonę Makbeta.

Co za syf.

1 komentarz:

Rotek pisze...

Fakt, to smutne, że tyle milionów Polaków poświęciło swoje życie dla ojczyzny, która obecnie stała się tak beznadziejna, że każdy by chciał żyć gdzieś indziej.