* * *

To co tu przeczytasz i znajdziesz to właściwie mój prywatny Świat. Moje życie i marzenia schowane między wierszami tekstu, który tu przeczytasz. Nie komentuj jeśli masz potępiać moje życie i marzenia, bo czasami jedno słowo może zniszczyć wszystko co ktoś ma... Co ja mam...
-Kasiek

wtorek, stycznia 10

drzewo

Trochę choroby, trochę czasu i refleksji.
Wszystko i niby nic i nagle w ciągu godziny szuka się sposobu do nadrobienia wszystkiego na raz... I tak powstało drzewo. Niezupełnie normalne drzewo.
Bo drzewo ostatnio daje mi spokój... Jest alegorią wszystkiego co mnie otacza, tłumaczy mi wiele.

W sumie, może coś w tym jest, bo...

                                                         "Drzewo jest symbolem wzrostu, drabiny do nieba, osi świata, kolumny niebiańskiej, życia kosmicznego; stworzenia; boskiej gwarancji odnowy, prawa lub ducha boskiego, jedności organicznej; sprawiedliwości; wielkości, królewskości; piękna, poezji; wiedzy; kary, szubienicy, krzyża; schronienia, azylu; odkupienia; miłości, ofiary; wróżby; stałości; nadziei; szlachetności; pokoju; bogactwa; energii, radości; mądrości; czci; człowieka; życia psychicznego; zdrowia; fallusa, płodności, genealogii rodu, długowieczności, odrodzenia, odmłodzenia; życia i śmierci, zwycięstwa życia nad śmiercią, zmartwychwstania, nieśmiertelności; wśród roślin odpowiednik lwa między zwierzętami; siedziba elfów, duchów, chochlików, krasnoludków."


Szanujmy drzewa...


1 komentarz:

Temykles pisze...

Czy Ty czytasz mi w myślach?