* * *

To co tu przeczytasz i znajdziesz to właściwie mój prywatny Świat. Moje życie i marzenia schowane między wierszami tekstu, który tu przeczytasz. Nie komentuj jeśli masz potępiać moje życie i marzenia, bo czasami jedno słowo może zniszczyć wszystko co ktoś ma... Co ja mam...
-Kasiek

środa, lutego 10

Bye Baby! ;*

***
Czekam na Twój upadek,
By gdy upadniesz odejść tak ja Ty.
Czekam na Twój błąd,
By gdy go popełnisz nie pomogę Ci.
Czekam, aż znikniesz,
By się na nowo pojawić bijąc nowym blaskiem.
Czekam, aż umilkniesz,
Bo gdy mówisz zagłuszasz każdą moją myśl.
Czekam, aż zapomnę
Bo gdy tak się stanie docenisz to wszystko.
Po fakcie. Ale zawsze.

Do Ciebie
Od początku przeszkodą mi byłeś,
Od zawsze, mój drogi, o innej marzyłeś,
Od kiedy pamiętam, chamsko się zachowywałeś,
Co  noc mi się śniłeś i do tej pory nie przestałeś.

***
Od kiedy zniknąłeś blask mam mocniejszy.
Uśmiech częściej na mej twarzy gości,
 Gdy Cie nie widzę na oczu moich wysokości;
Do przyjaciół milsza znacznie jestem,
I witam się z nimi znacznie milszym gestem.
Więc uciekaj czym prędzej z mojego widoku,
Bo złamiesz mi moje serce znowu.


Nawet sobie pewnie nie zdajesz sprawy, jak dobrze się czuje, gdy nie mam Cię w zasięgu swego wzroku. Nie widzisz radości, bijącej z moich oczu, gdy nie muszę widzieć, jak nasze milczenia zżera moją duszę. Nawet nie wiesz jak lekko się czuję, gdy słucham piosenek tych samych co z Tobą. Nawet nie wiesz, że ja tego co zrobiłam nie żałuję.
Nie musisz, i tak masz to gdzieś.
Dla mnie życie bez Ciebie jest piękniejsze. Więc Pa… ;) i powodzenia.







Ciao!

1 komentarz:

Juf pisze...

ale Ci zazdroszczę :) też chcę ferie! ;((
`a notka jak zawsze świetna, i w zupełności Cię popieram :))