* * *

To co tu przeczytasz i znajdziesz to właściwie mój prywatny Świat. Moje życie i marzenia schowane między wierszami tekstu, który tu przeczytasz. Nie komentuj jeśli masz potępiać moje życie i marzenia, bo czasami jedno słowo może zniszczyć wszystko co ktoś ma... Co ja mam...
-Kasiek

niedziela, czerwca 20

Nie bez...

Napisze co napisze, ale napisze.
Nie wyobrażam sobie życia bez moich przyjaciółek. Tak jak nie wyobrażam sobie życia bez muzyki.
Nie wyobrażam sobie być ślepą. Bo na kolory reaguje jak na słowa. Nie wyobrażam sobie świata bez poranków, tych deszczowych i słonecznych. Nie wyobrażam sobie życia bez uczuć. Tych dobrych, złych; takich od których krew gotuje się w żyłach. Nie wyobrażam świata bez nocy; te gwiazdy, księżyc, granat czerń! Nie wyobrażam sobie świata bez drzew. One są jak niemy przyjaciel. Widzi, słyszy, ale nie mówi. Nie wyobrażam sobie życia bez możliwości wypowiedzi. Ja przecież non stop paplę! Nie chce żyć na świecie bez dotyku.





.Ciao!.

Brak komentarzy: