* * *

To co tu przeczytasz i znajdziesz to właściwie mój prywatny Świat. Moje życie i marzenia schowane między wierszami tekstu, który tu przeczytasz. Nie komentuj jeśli masz potępiać moje życie i marzenia, bo czasami jedno słowo może zniszczyć wszystko co ktoś ma... Co ja mam...
-Kasiek

środa, października 28

***

Wiosene drzewo

Stoi twardo na jednej nodze
Za to ma dużo rąk
Ręce długie splecione w koronę
Na rękach niby perły
Pączki kwiatów są...



***

Unoszę się w chmurkach
Leciutka
Jak piórko
Przemierzam świat
Dotykam ziemi
Czuję trawę
Czuje ciepło
Wiruję
Jak liść na wietrze
Czuję coś
Czego nigdy nie czułam
Swobodna lekkość
Taniec


Łza

Srebrzysta łza
Mała kropelka
Cichutko płynie
Swoim zyciem żyje
Choć jest ona moja

Wszystko ok, byle by
żadnych podtekstów nie wywnioskować xD
(tak do wiadomości co poniektórych)


 



^^ Tschüs

Brak komentarzy: