* * *

To co tu przeczytasz i znajdziesz to właściwie mój prywatny Świat. Moje życie i marzenia schowane między wierszami tekstu, który tu przeczytasz. Nie komentuj jeśli masz potępiać moje życie i marzenia, bo czasami jedno słowo może zniszczyć wszystko co ktoś ma... Co ja mam...
-Kasiek

środa, października 28

Rozmowy niekontrolowane


-Pegaz wrócił! I się franca przefarbowała!!
-Na żyrafę??
-Nie... nie tym razem... ma różowe nogi , a reszta czarna mówi że jest "imoł" xD
-o ku.... XD
-Nie wiem czy to wpływ Edzia czy ki ciul ... xD
-Raczej Alice
-Nie no Ala chyba by mu wybiła z głowy te nieszykowne "podkolanówki" :D
-Emmet je lubił :D mówił że są pociągające
-Oł łał ^^ Z Emmeta to jednak przypał... a Pegazio się obraził i powiedział że jestem "ołt"
-O mosz xD
-No ja mom, ale on ni mo




Wystąpiły:

..::Żelka::..
..::Żelka::..
..::Pegasus ::..

Brak komentarzy: