* * *

To co tu przeczytasz i znajdziesz to właściwie mój prywatny Świat. Moje życie i marzenia schowane między wierszami tekstu, który tu przeczytasz. Nie komentuj jeśli masz potępiać moje życie i marzenia, bo czasami jedno słowo może zniszczyć wszystko co ktoś ma... Co ja mam...
-Kasiek

czwartek, października 29

Boskie Mysli xD

"Samochód jest bogiem,
Prędkość nałogiem,
Życie zabawą,
Muzyka podstawą"

"Szanuj swoich wrogów -
Tylko oni mówią Ci całą prawdę"

"Panować nad sobą to największa władza"

"Between earth and sky is a thin line- Life..."

"Przestałem marzyć, jak człowiek nie marzy, umiera."-Ryszard Riedel

"...wystarczy że odpowiesz sobie na zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie: Co lubię w życiu robić, a potem zacznij to robić". (the best of "Chłopaki nie płaczą")

"Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości"

"Kto nigdy nie był dzieckiem, nie może stać się dorosłym" - Charlie Chaplin

"Nigdy nie pozbawiaj ludzi nadziei, bo może być wszystkim co mają"

"Ten kto nie ma odwagi do marzeń nie będzie miał siły do walki..."

więcej na:
http://grono.net/rocznik-1991/topic/941541/sl/ulubione-cytaty/0/?




Grucha: Dlaczego jesz moje frytki? Nie możesz sobie kupić?
Fred: Nie jestem głodny
Grucha: Jak nie jesteś głodny to nie jedz moich frytek... A jak jesteś to se kup
Fred: Grucha Ty widzisz co jedzenie Ci robi z mózgu? Po za tą bułką i frytkami świat dla ciebie nie istnieje to tylko kawałeczek pierdolonego ziemniaka a Ty się zachowujesz jakbym krzywdził twoją matkę.

Bolec: Co słychać w Wielkim Mieście
Fred: A co kurwa gazet nie czytasz

"Chłopaki nie płaczą"

Brak komentarzy: