* * *

To co tu przeczytasz i znajdziesz to właściwie mój prywatny Świat. Moje życie i marzenia schowane między wierszami tekstu, który tu przeczytasz. Nie komentuj jeśli masz potępiać moje życie i marzenia, bo czasami jedno słowo może zniszczyć wszystko co ktoś ma... Co ja mam...
-Kasiek

niedziela, listopada 1

Święto Zmarłych

 [*][*][*][*][*][*]

Po prostu:
"Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą"

Wieczne Odpoczywanie Racz Im Dać Panie
A Światłość Wiekuista Niechaj Im Świeci Na Wieki Wieków. Amen.



Zagubiona dusza

Gdzie mi przyszło zawitać
Sunąc za sobą kary czyśćcowe?
Gdzie mnie dziś przywleczono?
Gdziem zawitała gubiąc te ostatnie wieki
Gdzie zostawiłam je szukając drogi do nieba?



Ostatnie lata w Czyśćcu

Już od tego bólu,
Bólu nie czuć.
Już od tego smutku,
Smutku nie ma.
Toć już teraz tylko czekać,
Czekać na to Niebo.
Toć już tylko słuchać,
Modlitw coraz rzadszych za siebie.



Wiekuiste światło

Przez dwa wieki już czekam na znak w tym mroku
Szukam wiekuistego światła
Oświetlali mi drogę moje wnuki i dzieci,
Lecz ich światło za słabe bym mógł odnaleźć drzwi ucieczki.
Gdy dziś w końcu światło zawitało w moją mroku komnatę,
Słyszę tylko pod sobą „Wieczne odpoczywanie, racz mu dać panie…”




Brak komentarzy: