* * *

To co tu przeczytasz i znajdziesz to właściwie mój prywatny Świat. Moje życie i marzenia schowane między wierszami tekstu, który tu przeczytasz. Nie komentuj jeśli masz potępiać moje życie i marzenia, bo czasami jedno słowo może zniszczyć wszystko co ktoś ma... Co ja mam...
-Kasiek

niedziela, stycznia 17

Miłosny rausz

Kochaj

***
Uczucie błogiej rozkoszy
Sennego rauszu
Uczucie niby zakochania
Niby bycia kochanym
Uczucie słodkie jak miód
I lekkie jak piórko
Uczucie to mieni się w oczach
Które stale szukają Ciebie

***
Koniuszkami palców
Dotykam oszronione okno
Delikatnie przesuwam po zimnej tafli
Ale moje myśli stale są u Ciebie.

Miłość potrafi odmienić wszystko. Potrafi wprowadzić cię właśnie w stan sennego i błogiego rauszu, którego nie chcesz się wyzbyć. Chodzisz lekko zaspana, uśmiechnięta, rozmarzona. Z słuchawkami na uszach, mp3 ustawionym na „powtarzaj jeden utwór” odpływasz do Niego myślami. Jeśli kiedyś wpadniesz w taki stan trzymaj go przy sobie wszelkimi siłami, mimo że wszystko się do okoła wali. On jest tak cenny jak pierwszy płatek śniegu na zimę, jak pierwsza stokrotka na wiosnę, jak pierwszy pocałunek.






Ciao! ;*


Brak komentarzy: