* * *

To co tu przeczytasz i znajdziesz to właściwie mój prywatny Świat. Moje życie i marzenia schowane między wierszami tekstu, który tu przeczytasz. Nie komentuj jeśli masz potępiać moje życie i marzenia, bo czasami jedno słowo może zniszczyć wszystko co ktoś ma... Co ja mam...
-Kasiek

środa, listopada 10

SMS

Siedzę, wysycham, bo
tańczyła, mam włączonego
Yann'a Tiersena i taka mnie
znienacka rozkmina wzięła..
Mogłabym wysłać teraz
jakikolwiek sms na jakikolwiek
numer, byleby tylko poczuć
ulgę, że koniec męczarni
milczenia. Chciałabym podejść
tak po prostu do kogoś
zupełnie obcego i się przytulić,
uśmiechnąć i odejść. Boże,
Tiersen jest aniołem! Jestem
totalną wariatka, niepoprawną
romantyczką, sentymentalną 
idiotką i upartym osłem. Takie
chwile kocham najbardziej...




Brak komentarzy: