* * *

To co tu przeczytasz i znajdziesz to właściwie mój prywatny Świat. Moje życie i marzenia schowane między wierszami tekstu, który tu przeczytasz. Nie komentuj jeśli masz potępiać moje życie i marzenia, bo czasami jedno słowo może zniszczyć wszystko co ktoś ma... Co ja mam...
-Kasiek

poniedziałek, listopada 8

z deszczem

jeśli
Jeśli kochać to bez opamiętania,
Jesli nienawidzić to z całego serca,
Jeśli żyć to pełnią sił.
Jeśli umierać to tylko ciałem..



Antworte
Życie to sen, a sen to życie.
Co wtedy? Jeśli, gdy się budzisz
zapadasz w sen? Co jesli
gdy kładziesz się spać, zaczynasz
swój dzień? Co jeśli tak naprawdę
i życie i sen to tylko iluzja?
Co jesli, któregoś razu wstaniemy
tylko po jednej stronie naszego
wielkiego snu? Co wtedy zobaczymy?

Czy dotyk jest dotykiem? Czy miłość
złudzeniem? Czy zapach pachnie?
Czy cierpienie uświęca? Czy jest Bóg?
Czy nas obserwuje? Gdzie jest koniec? A gdzie
początek? Kim jesteśmy? Czego chcemy i skąd
pochodzimy? Czy kochamy?

Czy kochasz? Udajesz? Bawisz się? Czy
chciałbyś umrzeć przy mnie?




Brak komentarzy: