* * *

To co tu przeczytasz i znajdziesz to właściwie mój prywatny Świat. Moje życie i marzenia schowane między wierszami tekstu, który tu przeczytasz. Nie komentuj jeśli masz potępiać moje życie i marzenia, bo czasami jedno słowo może zniszczyć wszystko co ktoś ma... Co ja mam...
-Kasiek

środa, listopada 4

Fałszywi przyjaciele

Nie rozumiem.
Nie rozumiem współczesnego świata i tej cholernej, CHOLERNEJ niesprawiedliwości!
Nigdzie jej nie ma... A szkoła to jeden WIELKI przekręt.
Wszyscy podają się za przyjaciół, a okazują się gorsi od naszych dotychczasowych wrogów.
Dzisiaj miałam przykład tej "PRZYJAŹNI" i "SPRAWIEDLIWOŚCI"
I powiem Wam szczerze, ze to co przeżyłam nie życzę nawet największemu mojemu wrogi!

Przyjaciel=Wróg
Sprawiedliwość=Kłamstwa

Tyle z tego...



 
 

Po prostu już nie mam siły wstać, gdy się potykam...


Fałszywa przyjaźń

Mówią, że przyjaźń to skarb
Ci co tak mówią rację mają.
Czasami szkoda łez na tych co uważają,
Że są przyjaciółmi, a w  żywe oczy kłamią…
Czasem nie warto psuć nerwów i zdrowia,
Bo jakiś przyjaciel robi nam koło pióra.
Czasem trzeba po prostu podkablować,
Aby samemu nie wpaść i siebie uratować.

Teoria współczesnego świata

Oszustwo za oszustwem
Sprawiedliwości szukać nawet nie warto
Kłamstwo goni kłamstwo
A złodziej złodzieja.
Kradzież i przestępstwa.
Sprawiedliwość umarła,
Zginęła,
JEJ już nie ma.






Brak komentarzy: