* * *

To co tu przeczytasz i znajdziesz to właściwie mój prywatny Świat. Moje życie i marzenia schowane między wierszami tekstu, który tu przeczytasz. Nie komentuj jeśli masz potępiać moje życie i marzenia, bo czasami jedno słowo może zniszczyć wszystko co ktoś ma... Co ja mam...
-Kasiek

wtorek, listopada 10

Skrajne emocje

Trochę tego tamtego i owego... Wiersze.


***

Wszystko ma swój koniec
Miłość i wojna
Rozkosz i ból
To co dobre i to co złe
Ma swój koniec
I początek

Spiegel*

Jak słodko mówić o tym co się działo
Jak słodko pamiętać póki trwa
A gdy się kończy i bańka pryska
Wielka rozpacz i pragnienie zapomnienia…

Największa ludzka wstydliwość

Ostrość zmysłów większa niż u wilka
Skradanie się niczym lis
A wygląd posągu Zeusa w Grecji.
Sytość Zeusowej twarzy
Z czasem zapełnia ból
Gdy dopełnić się plan hieny musi.
Zmysły nikną i osłupienie przychodzi,
Gdy tylko plamka czerwieni w naszą skroń godzi.
Wszystko jakby do człowieka dochodzi
Co z życia mu zostało
Strawione przez sumienie zostanie
A największą karą będzie wiezienie zniewolonego umysłu

*Spiegel- (niem.) lustro









Ciao...

Brak komentarzy: