* * *

To co tu przeczytasz i znajdziesz to właściwie mój prywatny Świat. Moje życie i marzenia schowane między wierszami tekstu, który tu przeczytasz. Nie komentuj jeśli masz potępiać moje życie i marzenia, bo czasami jedno słowo może zniszczyć wszystko co ktoś ma... Co ja mam...
-Kasiek

czwartek, listopada 5

New World, NEW ME

No to... Dzisiaj humor lepszy. Lepszy bo już trochę mniej wrażeń, a już na pewno dzisiaj o wiele mniej tych złych. Kolory jesieni znów są piękne, a moje oczy nie spuchnięte. Więc tak. Na pewno dzisiaj nie jest zły dzień. O nie!
Może... Może w sumie ten dzień jest przełomowym dniem w moim życiu?
No bo w sumie dawna iluzja świetnego życia prysła. To była iluzja.
Teraz zaczyna się nowy całkiem inny etap i będzie znakomity!



 



Odrodzenie

Coś się skończyło
Cos się zaczęło
Bajka stulecia dobiegła końca
Dziś się zaczyna nowa epoka.

Kończę z tym co było przykrością
Poznaję nowe z uśmiechem i radością.

Nie patrząc w przeszłość
Brnę daleko w przyszłość.

Kocham czas i to że przemija
Kocham życie i to że się zmienia.


Sens

Do tej pory sens się chował
Gdzieś tam pod papierkiem swym
I ukrywał smak i zapach
Kolor i aromat…
Teraz sens rozwiną się,
Rzucił w kosz papierek
A na końcu powiedział:
Dzień dobry oto ja
Sens życia- cukierek.

Następnym razem postaram się o więcej stworzyć. Może znowu jakaś cud, miód historię?






Ciao! :))

Brak komentarzy: