* * *

To co tu przeczytasz i znajdziesz to właściwie mój prywatny Świat. Moje życie i marzenia schowane między wierszami tekstu, który tu przeczytasz. Nie komentuj jeśli masz potępiać moje życie i marzenia, bo czasami jedno słowo może zniszczyć wszystko co ktoś ma... Co ja mam...
-Kasiek

piątek, listopada 20

Romeo & Julia

Cicho...
Cicho mój Romeo. Jutro będzie lepszy dzień. Jutro zakochamy się w sobie jeszcze raz. Jutro zakochamy się w sobie jeszcze piękniej niż wtedy... Piękniej niż kiedy tańczyliśmy, kiedy pocałowałeś mnie pierwszy raz. Romeo! Jutro będziemy tańczyć w niebie... Nikt nie przeszkodzi nam w odkrywaniu siebie coraz lepiej i lepiej. I powiem Ci w sekrecie, że nie mogę doczekać się kiedy nasze dusze dolecą tam... Kiedy stanie się jutro...



Szczerze? Nie wiem czy podoba mi się postać Szekspirowskiego Romea... Jest zbyt zmienny i taki mało męski. Polecieć z nim do gwiazd to bym nie poleciała- jeszcze by mnie nie utrzymał...
Moim zdaniem śmierć Romea i Juli dałoby się uniknąć, ale bez niej to już by nie było tak pięknie i dramatycznie napisane dzieło. A jeśli William chciał pokazać, że nawet słabe, melancholijne chucherka mogą się zakochać i być kochane to mu się udało :)

Bardzo lubię Szekspira. Ale jak na razie nie czytałam komedii. Brak czasu potrafi działać na nerwy, ale cóż :) Osobiście strasznie podobał mi się Makbet. Świetny! Za o Hamlet... Fajny, ale Makbet to the Best dzieło!












Ciao ;)

Brak komentarzy: