* * *

To co tu przeczytasz i znajdziesz to właściwie mój prywatny Świat. Moje życie i marzenia schowane między wierszami tekstu, który tu przeczytasz. Nie komentuj jeśli masz potępiać moje życie i marzenia, bo czasami jedno słowo może zniszczyć wszystko co ktoś ma... Co ja mam...
-Kasiek

wtorek, listopada 24

Kino November 2009!

Ostatnio było się na takich dwóch nowościach w kinie z grupa niesamowicie pogiętych ludzi, którzy są wspaniali :)
Boże!
Jak ja kocham chodzić do kina! Daj mi kino w niebie! Amen. :)
Tak a'propo to...
"New Moon" całkiem przyzwoite streszczenie, a "Fame" to taki trochę bezpłciowy film. Ale jaki jest taki jest. Mam go już na szczęście za sobą. Oczywiście do reklamówki wzięli to co najlepsze...

"New Moon"- w kinie totalny odlot. Widać, że większość znała książkę i śmiała non stop! Ale mi "horror/thriller" jak to na stronie informacyjnej podawali! :) To pełnometrażowa komedia na podstawie odjechanej w kosmos książki (kocham książki Meyer)!

W sumie...
Możecie iść ;D
Polecam :) Chociaż by zobaczyć Edzia ^^ (Jacob pokazał lepszą klatę )




 
 








Ciao! :)

Brak komentarzy: