* * *

To co tu przeczytasz i znajdziesz to właściwie mój prywatny Świat. Moje życie i marzenia schowane między wierszami tekstu, który tu przeczytasz. Nie komentuj jeśli masz potępiać moje życie i marzenia, bo czasami jedno słowo może zniszczyć wszystko co ktoś ma... Co ja mam...
-Kasiek

czwartek, listopada 12

Księżyc igrający z nocą

Czasami piękna muzyka potrafi natchnąć naszą wyobraźnię. Czasami podczas słuchanie widzimy w myślach piękne obrazy, zdarzenia. Muzyka jest jakby hormonem wyobraźni. Tak też właśnie dziś powstały dzisiejsze wiersze.


O Księżycu

Księżyc cicho załkał
Gdy poranna zorza nawiedziła niebo
Teraz będzie musiał usunąć się w cień
Największej na niebie gwiazdy

W tym cieniu kochankowie nie podziwiają go
Tam jego blask tak nikły, że nie oświetla nic
Snuje po niebie i czeka na kolejną noc
I czeka na kolejne godziny królowania na Polskim niebie

Cisza nocy

Cicho, jakby to makiem zasiał
Że słychać szmery owadów w trawie,
Czuć wszystkie dźwięki na skórze
Tak ciche nawet, a wydaje się
Że włos się jeży z ich głośności
Tak słodkie nocne niebo
Wydaje pomrukiwać w tej ciszy
Tak spokojnej i upojnej.
Wydaje się śpiewać „Sonatę Księżycową”
Na cześć króla nocy -
Księżyca.



 
 

Bo czymże jest noc bez gwiazd?

 




Spokojnej...

Brak komentarzy: